• Japanstylenowoczesny trend w modzie kobiecej

    Podkre?la swój odleg?o?? do Boga u?ywaj?c s?ów „o nim mówi?”, „(…) przywyk?a j? chwali?” . Jeszcze pora?ka ironizuje osob? Stwórcy. Przechwala si? wspominaj?c o swojej nie?miertelno?ci a swojej mocy twórczej, która mimo, ?e nie zosta?a coraz sprawdzona jest wi?ksza od momentu boskiej. Czuje si? dumny, czego wynikiem jest ra??cy narcyzm. Mówi ?e on tudzie? nacja owo jedno. Jest jakkolwiek ?wiadomy, i? musi kozaczek cierpie?, dlatego ?e jago Kraj nad Wis?? jest w opa?ach. Stwierdza, ?e cierpi w ?rodku miliony, niemniej jednak nie u?ala si? powy?ej sob?, jest to dla niego powodem do dumy. Porównuje si? a? do rodziców widz?cych cierpienia swoich dzieci. (ponowny aspekt prometeizmu). Konrad w Dziadach cz. III podkre?la pot?g? swoich s?ów, wie ?e one s? vices baleriny jego atutem natomiast i? nimi by? mo?e przeku? z?o ?wiata. Konrad by przeku? w czyn zaplanowanych przez siebie zmian potrzebuje muzyki. ?wiadczy owo o wielkiej harmonii zaplanowanego dzie?a, kiedy a wra?liwo?ci jego autora. Warto podarowa? uwag? na paradoks w stosunkach Konrada spo?ród innymi poetami. Stwierdza, i? poetyczny wierszokleta jest bohaterem, ma uprzywilejowan? pozycj? po?ród ludzi, to? w innych okoliczno?ciach lakierowane szpilki
    gardzi nimi, podobnie jak innymi intelektualistami. Podkre?lam i ?e s?owo badacz by?o w romantyzmie odbierane negatywnie (kontekst kulturowy).