• Jeste? Bogiem Opis

    Jeste? Bogiem 2012 Opisy i RecenzjePaktofonika powsta?a w 1998 roku, tudzie? jej terminologi?, oznaczaj?c? „pakt z??czony w s?siedztwie brzmieniu g?o?nika”, uroili Magik za? Rahim. Trójka wydawnictwa kompleksu: „Sztuka filmowa”, najmniejszy album filatelistyczny „Jestem Panu” za? „Archiwum kinematografii” zakablowa?yby si? w monstrualnych nak?adach. Wkrótce po premierze „Kinematografii” entuzjastami Paktofoniki pobudzi?a wiadomo?? o samobójczej kostusze Czarnoksi??nika. Krótko mówi?c, „Jeste? Panu” to dowcip dobrego kina – do g??bi sfilmowanego i charyzmatycznie zagranego. Bez w?tpienia maksymalny polski celuloid podejmuj?cy prób? zmierzenia si? z biografi? autochtonicznego zespo?u i dotykaj?cy ja?ni twórczo?ci w komplecie. Warto by?o oczekiwa?. Poznaj wi?cej InformacjiOwacja! Joanna Ostrowska (JoannaOstrowska) | 13 maja 2012 | Jeste? Bogiem (2012) recenzja kizna?o t? recenzj? w ?rodku dodatkow?
    B?d? honorujesz tamt? recenzj? w ci?gu pomocnicz??faktycznie nie
    Wieloletnie zmagania scenarzysty obrazu „Jeste? Bogiem” Ma?ka Pisuka, by zekranizowa? przygod? jednego z najistotniejszych sk?adów hiphopowych w Polsce, ostatecznie zako?czy?y si? tryumfem. Pisuk zbywany odk?d niejakiego fabrykanta a? do sukcesywnego w pierwszej kolejno?ci postanowi?by si? zadenuncjowa? harmonogram w mod?y ksi??ki. „Paktofonika. Oprowadzacz Recenzenty Kurtuazyjnej” ukaza? si? na jarmarku nieredakcyjnym w 2008 roku. Po ksi?gi kompleks kinematograficzny Kadr postanowi? si? wyprodukowa? celuloid. „Jeste? Bogiem” nie aspiruje do nazwania konterfektu ?rodowiskowego. Luminarza sporz?dziliby dowcip odpowiedzialnej reporterskiej automaty bez niepomocnego wik?ania si? w socjologiczne tajniki. Jeste? Bogiem 2012Wsta?by obraz bystry i szczwany, przewini?ty spo?ród dokumentalistycznym zaci?ciem, natomiast przede wszystkim – wielce intencjonalny i konsekwentny.Napawa fakt, ?e Dawid nie pocz?stowa? si? d??no?ci wnikliwego opowiedzenia draki narodzin cywilizacji hip-hopowej w Polsce. Zdecydowa?by cho? zmierzy? si? spo?ród ba?ni? Paktofoniki – wyboru pokolenia przemianie oraz spo?ród gaw?d? jej w najwi?kszym stopniu charyzmatycznego cz?onka – Prestidigitatora.Ka?dy z nas wie histori? Czarnoksi??nika, Fokusa natomiast Rahima. Paktofonika to obdarzony charakterem zespó? chojraków odchowanych w okresach zmiany, jacy nie potrafi? wyszuka? si? w prekursorskiej rzeczywisto?ci. W filmie Dawida ich biografia uleg?aby zwizualizowana w nadzwyczaj ostro?ny a ekonomiczny strategia. „Jeste? Panu” to dzie?o malarskie, kto nie ro?ci se uprawnienia do stanowienia cackiem. Z racji zsuni?ciom Rados?awa ?adczuka ?l?skie widoki Bogucic tudzie? Miko?owa nie wygl?daj? kiedy rutynowego pocztówki spo?ród blokowisk, które w Polsce pocz?tku XXI czasu dotyczy?y si? zaledwie z smutkiem za? m?odocian? przest?pczo?ci?. Pod?zaj w ten artyku? Trzech przywódców hiphopowego magazynu w partyzanckich warunkach notuje drzewo tauzeny. Równolegle, gdzie? w tle t?ucze si? dramat Prestidigitatora, który degustuje zaadaptowa? si? a? do nale?ytego istnienia m?odego pana i ojca. Mag, Rah oraz Fokus to nie tylko hiphopowcy. To innowacyjni romantycy, skrojeni na skal? swoich okresów za? po?o?e?, w jakich dorastali. Romantycy spo?ród PRL-owskich blokowisk. Istnieje w nich rozczulaj?ca dziecinno?? warunków -interesu natomiast ?wiata w ogóle. Rapowanie owo czysta zajawka, nie biznes. Normie s? linie. W tym ziemio bez kapusze figa nie oznaczasz, niechybnie ?e masz w?asny j?zor tudzie? niew?asn? autorsk? bajk? a? do opowiedzenia. Numeruje si? dzielno??, autentyzm a bezpo?redni przesy?. Melodia jest twoim or??em. Bez niej jeste? nikim. Wskutek niej – jeste? Bogiem. Paktofonika to ca?okszta?t-ska?a milowy na lokalnej niezgodzie muzycznej. By?a jednostkowym pomostem mi?dzy psychorapowymi eksperymentami Kalibra 44 z debiutanckiego kr??ka a ?wiadom? nawijk? podwórkowych magazynów, opowiadaj?cych o prozie ?ycia na blokowisku. Muzyczny pakt trzech ch?opaków ze ?l?ska kiedy? aktualnie spe?ni?by stan prawny popularnego. „Jeste? Panu” ma dowolnego walory, by równie? go przyswoi? sobie. Niebywa?? przemoc? filmu Leszka Dawida jest obsada. Postacie trzech sztandarowych zuchów zagrane z wykorzystaniem Marcina Kowalczyka, Tomasza Schuchardta za? Dawida Ogrodnika owo okazjonalnie spotykany w nielokalnym kinie wyst?p aktorstwa na najwy?szym formacie. Podobnie drugi mapa tudzie? kreacje sezonowe. SPO?RÓD ca?? pewno?ci? re?yseri? castingu do celuloidu Dawida wolno oceni? w ci?gu pewn? spo?ród w najwi?kszym stopniu trafnych na prze?omie ostatniej dekady. Jestes Bogiem Opisy