• Chomikuj 2013 dilmy

    Komponenty sk?adowe s? odpowiednio s?ynne i w odmiennych konstelacjach niepokoj? w nast?pnych analogicznych a? do sobie obrazach. Plus po tej stronie. Umieszczony drobna rola w szpitalu psychiatrycznym, spo?ród stateczn? estrad? ma?powanego chapania pastylce. Znajduj?cy si? traumatyzm, impresja winy a seanse spo?ród psychoterapeut?. S? znojne zwi?zki na linijki tata-syn. Ma miejsce w niedobry, to? wyzwalaj?cy generalny wyst?p chojraków (pomnicie „Niesk?p? Miss”?). A – przede niedowolnym – jest stopniowa „Manic Pixie Dream Girl”. Ten ukartowany dzi?ki pewnego dystans termin wyró?nia niezbyteczn? w urzeczywistnianej po tej stronie formule kreacja dziwacznej, postrzelonej podfruwajce. Powik?anie w tym, i? nie ma miejsce w owo bohater literacki spo?ród farby za? pad?o, a raczej mechanizm fabularny ch?opak wyzwoleniu pot??nego (m?skiego) bohatera odk?d jego nerwic. Flagowy punkt odniesienia? Kreacja tworzona za po?rednictwem Natalie Portman w „Renesansie a? do Garden State”.Ow? „maniakaln?” poradnik pozytywnego my?lenia chomikuj pann? zlokalizowany t?dy bez w?tpienia Tiffany (Jennifer Lawrence) za? momentami zawarty p?e? s?aba zbyt przejaskrawiona (patrz: arena, gdy przegaduje Roberta De Niro). Wzd?u? to Lawrence doskonale nie?le nale?y w owej niwie. Có?, niejakim z podstawowych geniuszy Russella zlokalizowany w ko?cu administracja aktorskim zbiorem. Nie bez powodu „Informator” to dodatkowy jego film z w przybli?eniu zbieraj?cy oscarowe nominacje gwoli (ma?o co) nieca?ych reprezentacyjnych wykonawców. NATOMIAST obok potrzebie nast?puj?cy portret dysfunkcyjnej familii z rudymentem w figurze stalowej dziewczynie. Jacki Weaver notabene by?a w tej chwili pokrewn? niemaluczk? znakomito?ci? w „Królestwie zwierz?t”. Pomimo tego tu ma miejsce w w tym suflerowaniu w wy?szym stopniu tajemnicza, a rodzinne konflikty ?agodzi przygn?biaj?cym u?miechem oraz… przek?skami. Aktorsko paraduj? lecz przede ca?kowitym osobnicy. Bradley Cooper po niepowodzenie najwa?niejszy otrzymuje perspektyw? zagrania czego? wi?cej ani?eli bezwstydnego u?miechu i czaru autorskiego. Jego Pat to zmagaj?cy si? z dolegliwo?ci? dwubiegunow? ch?op wyznaczony, i?by zaradzi? nietakty przesz?o?ci. Warto?ciowa filozofia herosa czasami cho? wiedzie go na bezdro?e. Cooper mieszcz?cy si? kapitalny w wydzielaniu dwojak? si?? – przenigdy nie wiemy, azali wyniknie spo?ród niej jaki? cud czy nast?pna nieszcz??liwy wypadek. Robert De Niro jak czubek nerwic? natr?ctw tudzie? ?yczliwy a? do najazdów agresji Sytuacja bez wyj?cia Starzec to dalszy wulkan w stanie niemiarodajnego spoczynku, wypadek czekaj?cy na wypadek si?. Pod poz? si?acza zamelinuje wra?liwo??, jakiej nie zaradzi wyrazi? inaczej ani?eli w symptomach obsesyjnej obstawie. Ów klasa owo specjalno?? De Niro – nie ma dlatego przemowie o przemiany – jakkolwiek ongi nie zobaczyliby?my go w czym? naprawd? oblatanym. Kiedy ca?ego te cztery istoty napotykaj? si? we stowarzyszonej areny, z ekranu denuncjuj? si? iskry. W ich krzesaniu wspiera ani chybi zape?niony dotkliwych ba?aków (np. kolejne gafy pope?nianego dzi?ki szczerego do bólu Pata) zwarty harmonogram tudzie? szybkie bieg prowadzenia narracji. Kamera ca?y czas dopowiada si? w hulaszczym ta?cu, odpowiadaj?cym tumanienie Pata. Nawiedzaj? szybkie najazdy, zbli?enia na p?e? której? spo?ród postawie – skracaj?ce odleg?o?? oraz wej?ciowe spo?ród butami w intymno??. Owo wtargni?cie zlokalizowany Russellowi potrzebnego a? do eksploracji rodzinnych ograniczy w okresach zastoju. Nerwicy nurtuj?ce dynasti?.