• W tym ?wiecie ci?g?ych konfliktów, monstrualny

    W tym ?wiecie ci?g?ych konfliktów, monumentalny ch?? ludzi, egoistycznych rz?dów tudzie? Darwinistic pragmatyk biznesowych; ha?asu a chaosu przyby? przedpotopowy wykrzykiwa? z kraju m?odzie?y a? do bardziej pokojowego, glob mi?o?ci. ?e m?odzi b?dzie si? nazywa? si? dzieci kwiaty lecz kszta?towa? si? hipisów wi?cej politicalized. certyfikaty energetyczne By?oby hippisi tych poszarpanych lat oburzenia tudzie? krzyki oburzenia, które dotychczasowy przeznaczone do zmiany ?wiata. W Stany w ?adnym wypadku nie by?o takie masowe ruchy protestu. Nie nawet rycz?ce 20s porównaniu do spo?ecznego buntu lat 60., jak niejako wszystkie tradycyjne warto?ci narodu zosta?y odrzucone, fundamentalne apostrofa a? do wolno?ci sta?o si?: „Je?li czuje si? porz?dnie … owo zrobi?.” Tak, owo zawarte seksu, narkotyków a co? coraz spo?ród niewielu tabu b?d?cych cokolwiek przymusu czy te? szkodliwe gwoli ludzi. Ruch zosta? w gruncie rzeczy zakorzeniona w nauce Jezusa-Love oni bli?niego kiedy siebie samego tudzie? Buddy nauk niestosowania przemocy za? mi?o?ci w celu wszystkich istot ?ywych. Zorganizowana religia, ze wszystkimi jego hipokryzj? w rasizm a seksizm w zestawie) by?o si? jednak. Zgodnie z 1960 roku ruchu m?odzie?owego, sposób a? do Boga stawa? a? do wewn?trz, i nie a? do jakiej? biurokratycznej organizacji; ?cie?ka do spirytyzmu by?o odnie?? bli?szy dotyk spo?ród natur? jak ?wiadomego, aspekt mi?o?ci Boga-Ness. W ten procedura nie by?o powrotu a? do rodzimych pogl?du na ?wiat, gdzie drzew, krzewów, zwierz?ta a bardzo murawa poni?ej jednym stóp uprzedni nazywane bracia za? siostry, Nowa fizyka ?wiata, podczas gdy jest w „sieci stosunków” przesi?kni?te hipisowskiej przytomno??. By?o pi?tka g?ównych wydarze? historycznych, które poszerzenia warto?ciowy w kierunku 1960 buntów. Pierwszym by? istotnie lat dwudziestych, jak wyj?tkowo m?odsze kobiety zacz??y Defying za? w samej rzeczy zerwa?a spo?ród nonsensów tradycyjnych Victorianism-one podnios?y podwini?cia ich spódnicach do szokuj?cej kolan, obcesowo ta?czy? Charleston w skrajny demonstracyjn? seksualno?ci m??czyzn / kobiet w 4/4 czasu; pali? oraz pi? (zarówno tabu gwoli pa? w czasie) natomiast odwrócili si? w najwi?kszym stopniu ze wszystkich innych zasad, które zosta?y podniesione a? do przestrzegania sztywnych / Puritanistic. To by? czas, ?e kobiety si? ich wiod?cy prym bu?czuczny potrzeba na temat równo?ci w sensie bior?c go przeciwie?stwie do prosz?c o nim. To nic, ?e zbli?y? si? do niezale?no?ci a dzia?ania ludzkiego z kobiet w latach 60., atoli te kobiety z 1920 roku wprawdzie zasz?o kó? zwrotnych na drodze w kierunku absolutnego wyzwolenia od chwili tradycyjnych za? historycznych ?wiecie zdominowanym za spraw? m??czyzn. Drugim wydarzeniem by?o pokolenie napad powojennej Ameryce. W latach 1945 natomiast 1950 na pocz?tku nieco niewielka spo?ecze?stwo m?odych ludzi tworzy?y „beatników”. Za?o?ycielami poprzedni w zasadzie intelektualnej artystów i pisarzy, którzy ?ci?le mówi?c jak hipisi przysz?o?ci, tworz? czyn na przeczenie zak?adu jak ob?udny, moralistically tudzie? spo?ecznie. Najbardziej znanym by? poeta * Allen Ginsburg za? Jack Kerouac mi?dzy pierwszych za?o?ycieli lecz by?o wybitnie wielu innych, którzy sk?adaj?ce si? subkultury spo?ród Beats. To subkultura sta? si? w najwy?szym stopniu ciesz?cy si? popularno?ci? ze swojej literatury, tymczasem i ze wzgl?du na afekt do jazzu za? kawa rozmów domowych. Na pocz?tku „cz?onkowie” byli w wi?kszo?ci sk?ada si? z osób spo?ród klasy ?redniej tudzie? akuratnie wykszta?ceni, lecz owo si? zmieni?o, podczas gdy nies?ychanie wielu powracaj?cych ?o?nierzy z II wojny ?wiatowej zacz?? „wychodzi?” z * Ilo?? Beats w poszukiwaniu wiary, i? straci? w horrorze walcz?cych. To dok?d *** Alan Watts sta?a ranga wa?no?? ucz?c aspekty Wschodniej my?li religijnej, za? g?ównie buddyzm zen. Ex-?o?nierze uwa?ali, ?e chrze?cija?stwo sta?o si? za bardzo ziemskie i materialne, a?eby wype?nia? swoje duchowe potrzeby; poszukiwaniu ogi i celu w ?yciu. Oba te czynniki pokolenia Beat zosta?y przeznaczone na poprawia? w ruchu m?odzie?owego w 1960 roku. Oznacza to, i? anty-ustanowienie postawa oraz zwracaj? si? w kierunku wschodniej my?li bije coraz to same fundamenty hipisowskiej rzeczywisto?ci. Potem by?a out-and-out rebelia przeciw strukturze spo?ecznej i rodzicielskiej, kto wyst?pi? w 1955 roku po filmie „Buntownik bez powodu” zosta? wydany. I zasadniczo, ?e nie inaczej opisa? przychówek z tamtych czasów-wiedzieli, ?e nie ufa ani szanowa? ich rodziców ?wiat, mimo to nie byli pewni, co wnikliwie protestowali, mieli ?adnych prawdziwych przyczyn a? do podium a no tak rewolucja na sake buntu sta? si? modny. To ho?d do zbuntowanych, niemniej jednak bezzasadne czy te? nie znajdowa? si? w krwiobiegu 60. hipisowskiej. Istniej? dwójka inne grunt wydarzenia, które mog?yby ci?gn?? si? do ?cie?ek hipisowskiej-ISM za? innych radykalizmy z 1960 roku, przecie? zostawiamy je w kolejnej sekcji. Na razie jest nadzieja, ?e ??to moc informacji, dosy? tego da? osobie, która nie mieszka?a przez tych niesamowitych, czasów z?o?onych, wszak cz?stokro? inspiruj?ce wcale mrowie informacji, ?eby przeczyta? dalej. Dekada ?ci?le mówi?c to Chronos furii za? fascynacji! * Allen Ginsberg (1926-1997) zapewne najbardziej wichrzycielski ameryka?ski wierszokleta za? filozof historii Generation Beat. ** Aby uzyska? co w ?adnym wypadku wgl?d w nastroju wcze?niejszy wojskowy II wojny ?wiatowej zobaczy 1946 b?ona fotograficzna fabularny, The ostrzu no?a udzia?em Tyrone Power. Chocia? awantura rozgrywa si? po I wojnie ?wiatowej to z pewno?ci? oddaje duchowe poszukiwania obu latach powojennych m?odych m??czyzn, którzy powrócili do domu wi?cej straci?, ni? znale??. *** Alan Watts1915-1973 by? nauczycielem, wyk?adowc? natomiast pisarzem na Studiów Azjatyckich oraz da? negocjacje radiowe na KPFA a Berkeley stacji radiowych w ci?gu darmo. Jego bestsellerowy ksi??ka. „Sposoby Zen”, kto jest coraz na rynku. Jego du?e wp?ywy s? filozofie Vedanta tudzie? buddyzmu tudzie? my?li taoistycznej.