• Aby uzyska?

    W tym ?wiecie ci?g?ych konfliktów, olbrzymi ?yczenie ludzi, egoistycznych rz?dów natomiast Darwinistic pragmatyk biznesowych; ha?asu tudzie? chaosu przyby? archaiczny krzycze? z kraju m?odzie?y do z wi?kszym nat??eniem pokojowego, kula ziemska mi?o?ci. ?e m?odzi b?dzie si? zwa? przychówek kwiaty chocia? modyfikowa? ?wiadectwa energetyczne tanio si? hipisów wi?cej politicalized. By?oby hippisi tych poszarpanych lat oburzenia tudzie? krzyki oburzenia, które dawny przeznaczone do zmiany ?wiata. W Wuj Sam w ?adnym razie nie by?o takie masowe ruchy protestu. Nie nawet rycz?ce 20s porównaniu do spo?ecznego buntu lat 60., jak w pewnej mierze wszystkie tradycyjne warto?ci narodu zosta?y odrzucone, fundamentalne wezwanie do wolno?ci sta?o si?: „Je?li czuje si? akuratnie … to zrobi?.” Tak, to zawarte seksu, narkotyków oraz cokolwiek coraz spo?ród niewielu tabu b?d?cych byt przymusu albo szkodliwe w celu ludzi. Ruch zosta? w istocie zakorzeniona w nauce Jezusa-Love oni bli?niego jak siebie samego natomiast Buddy nauk niestosowania przemocy a mi?o?ci dla wszystkich istot ?ywych. Zorganizowana religia, ze wszystkimi jego hipokryzj? w rasizm tudzie? seksizm w zestawie) by?o si? jednak. Zgodnie z 1960 roku ruchu m?odzie?owego, sposób do Boga stawa? a? do wewn?trz, za? nie a? do jakiej? biurokratycznej organizacji; dro?yna do spirytyzmu by?o odnie?? bli?szy kontakt spo?ród natur? jak ?wiadomego, aspekt mi?o?ci Boga-Ness. W ten podej?cie nie by?o powrotu do rodzimych pogl?du na ?wiat, dok?d drzew, krzewów, zwierz?ta oraz wybitnie dar? pod jednym stóp by?y nazywane bracia i siostry, Nowa fizyka ?wiata, kiedy jest w „sieci stosunków” przesi?kni?te hipisowskiej przytomno??. By?o pi?? g?ównych wydarze? historycznych, które poszerzenia kosztowny w kierunku 1960 buntów. Pierwszym by? w gruncie rzeczy lat dwudziestych, jak zw?aszcza m?odsze kobiety zacz??y Defying tudzie? w istocie zerwa?a z nonsensów tradycyjnych Victorianism-one solenny podwini?cia ich spódnicach do szokuj?cej kolan, nonszalancko ta?czy? Charleston w dobitny demonstracyjn? seksualno?ci m??czyzn / kobiet w 4/4 czasu; pali? natomiast pi? (zarówno tabu dla pa? w czasie) oraz odwrócili si? najbardziej ze wszystkich innych zasad, które zosta?y podniesione a? do przestrzegania sztywnych / Puritanistic. To by? czas, i? kobiety si? ich najwa?niejszy bu?czuczny pokup na idea równo?ci w sensie bior?c go przeciwie?stwie do prosz?c o nim. To nic, ?e zbli?y? si? do niezale?no?ci i dzia?ania ludzkiego z kobiet w latach 60., mimo to te kobiety z 1920 roku niemniej jednak zasz?o kó? zwrotnych na drodze w kierunku absolutnego wyzwolenia odk?d tradycyjnych natomiast historycznych ?wiecie zdominowanym przez m??czyzn. Drugim wydarzeniem by?o generacja agresja powojennej Ameryce. W latach 1945 tudzie? 1950 na pocz?tku w?a?ciwie niewielka spo?eczno?? m?odych ludzi tworzy?y „beatników”. Za?o?ycielami by?y w zasadzie intelektualnej artystów oraz pisarzy, którzy faktycznie kiedy hipisi przysz?o?ci, tworz? czyn na odmowa zak?adu jak ob?udny, moralistically oraz spo?ecznie. Najbardziej znanym by? wieszcz * Allen Ginsburg oraz Jack Kerouac w?ród pierwszych za?o?ycieli ale by?o ogromnie wielu innych, którzy sk?adaj?ce si? subkultury spo?ród Beats. To subkultura sta? si? w najwy?szym stopniu ciesz?cy si? popularno?ci? ze swojej literatury, lecz dodatkowo ze wzgl?du na nami?tno?? do jazzu za? kawa rozmów domowych. Na pocz?tku „cz?onkowie” byli w wi?kszo?ci sk?ada si? spo?ród osób spo?ród klasy ?redniej za? przyzwoicie wykszta?ceni, pomimo tego to si? zmieni?o, gdy nies?ychanie wielu powracaj?cych ?o?nierzy z II wojny ?wiatowej zacz?? „wychodzi?” spo?ród * Ilo?? Beats w poszukiwaniu wiary, ?e straci? w horrorze walcz?cych. To gdzie *** Alan Watts sta?a wa?no?? presti? ucz?c aspekty Wschodniej my?li religijnej, a w zasadzie buddyzm zen. Ex-?o?nierze uwa?ali, ?e chrystianizm sta?o si? zanadto ziemskie tudzie? materialne, ?eby ko?czy? swoje duchowe potrzeby; poszukiwaniu ogi a celu w ?yciu. Oba te czynniki pokolenia Beat zosta?y przeznaczone na modyfikowa? w ruchu m?odzie?owego w 1960 roku. Oznacza to, i? anty-ustanowienie sylwetka i zwracaj? si? pod adresem wschodniej my?li bije raz po raz same fundamenty hipisowskiej rzeczywisto?ci. Potem by?a out-and-out rebelia przeciw strukturze spo?ecznej i rodzicielskiej, kto wyst?pi? w 1955 roku po filmie „Buntownik bez powodu” zosta? wydany. I zasadniczo, ?e nie inaczej opisa? dziatwa spo?ród tamtych czasów-wiedzieli, i? nie ufa ani szanowa? ich rodziców ?wiat, tymczasem nie byli pewni, co gruntownie protestowali, mieli ?adnych prawdziwych przyczyn do podium oraz w rzeczy samej intifada na sake buntu sta? si? modny. To zachwyt do zbuntowanych, cho? bezzasadne ewentualnie nie stanowi? w krwiobiegu 60. hipisowskiej. Istniej? duet inne wa?ne wydarzenia, które mog?yby przemyka? do ?cie?ek hipisowskiej-ISM tudzie? innych radykalizmy spo?ród 1960 roku, jednak zostawiamy je w kolejnej sekcji. Na razie jest nadzieja, i? ??to du?o informacji, koniec odda? osobie, która nie mieszka?a z wykorzystaniem tych niesamowitych, czasów z?o?onych, ale raz za razem inspiruj?ce do?? masa informacji, aby przeczyta? dalej. Dekada owszem to okres furii oraz fascynacji! * Allen Ginsberg (1926-1997) wida? najbardziej rewolucyjny jankeski wierszokleta oraz t?gi ?eb historii Generation Beat. ** Aby utrzymywa? si? co w ?adnym razie intuicja w nastroju by?y ?o?dak II wojny ?wiatowej zobaczy 1946 b?ona fotograficzna fabularny, The ostrzu no?a udzia?em Tyrone Power. Chocia? historia rozgrywa si? po I wojnie ?wiatowej owo spo?ród pewno?ci? oddaje duchowe poszukiwania obu latach powojennych m?odych m??czyzn, którzy powrócili a? do domu wi?cej straci?, ni? znale??. *** Alan Watts1915-1973 by? nauczycielem, wyk?adowc? oraz pisarzem na Studiów Azjatyckich i da? rozmowy radiowe na KPFA i Berkeley stacji radiowych wewn?trz darmo. Jego bestsellerowy ksi??ka. „Sposoby Zen”, jaki jest coraz na rynku. Jego du?e wp?ywy s? filozofie Vedanta oraz buddyzmu natomiast my?li taoistycznej.